Dołącz do nas


Asystent/ka Zarządu


Cały etat, stacjonarnie w Warszawie

Kim jesteśmy? Budujemy dla ludzi mieszkania, które będą odpowiadały na ich potrzeby i możliwości. Marzymy o współtworzeniu zaangażowanych społeczności. Zależy nam, by przyszli mieszkańcy chętnie nazywali swoje lokale Domem. Dokładamy  wszelkich starań, by zadbać o środowisko naturalne, dlatego też sadzimy lasy (na zawsze)! Do klientów podchodzimy profesjonalnie, w zespole mamy luz – dobrze, gdybyś czuł_a tak samo.

Życie jest zbyt krótkie, by robić rzeczy nudne. Właśnie dlatego staramy się robić te ciekawe 🙂 Uważamy, że można być zarówno wyluzowanym jak i profesjonalnym, uprzejmym i asertywnym, ambitnym i empatycznym, zarabiać dużo i pozostać skromnym.

Masz ambicję za kilka lat mieć własny biznes albo zostać managerem u nas? Kierujemy się zasadą „grow or go”. Wspierając Prezesa w codziennych sprawach, otrzymasz w zamian wsparcie mentorskie w biznesie i szeroki wachlarz możliwości rozwoju swojej kariery zawodowej.

Szukamy najpierw człowieka, potem kompetencji. Wszystkiego, co potrzebne, możesz się nauczyć z czasem. Chyba, że uważasz inaczej, wtedy nie jest to oferta dla Ciebie.


Czym będziesz się u nas zajmować?

  • bezpośrednią współpracą z Prezesem Zarządu i odciążeniem go z natłoku obowiązków
  • wsparciem  back office’u
  • pomaganie zespołowi w różnorodnych działaniach
  • zarządzaniem bieżącymi sprawami administracyjno-organizacyjnymi
  • poznawaniem i analizą rynku nieruchomości
  • a docelowo wdrażaniem i prowadzeniem własnych inicjatyw i projektów
  • …oraz wieloma innymi ciekawymi zadaniami 🙂

Jakiej osoby szukamy?

  • wściekle inteligentnej 
  • dojrzałej, rzetelnej, dokładnej
  • myślącej poza schematem, przy jednoczesnym odnajdywaniu się w regułach
  • dla której nieruchomości i finanse będą motywującymi kierunkiem rozwoju
  • ambitnej, dążącej do celu
  • przejmującej inicjatywę, proaktywnej
  • z umiejętnością łączenia myślenia kreatywnego i analitycznego
  • nie bojącej się odpowiedzialności
  • uczciwej, szczerej, empatycznej
  • umiejącej zwinnie zarządzać sobą w czasie
  • nie bojącej się popełniania błędów 
  • problem solvera.

A do tego posiadasz:

  • interdyscyplinarne zainteresowania, m.in.: prawo, architektura, ekonomia, inżynieria, socjologia
  • doświadczenie w szeroko pojętym ogarnianiu spraw
  • otwartość na samorozwój w sferze zawodowej i osobistej
  • naturalną zdolność do wprowadzania spokoju, jak tylko widzisz chaos.

Zapewniamy Ci w zamian:

  • wsparcie mentora w rozwoju kariery 
  • atrakcyjne warunki finansowe 
  • dynamiczne możliwości awansu na wielu płaszczyznach
  • długodystansową współpracę
  • potężną dawkę wiedzy nabywanej w praktyce
  • nieustanne wyzwania
  • pracę w młodej i innowacyjnej organizacji
  • zespół ludzi z pasją
  • przyjemne biuro w Warszawie (w bliskiej odległości od stacji metra Rondo Daszyńskiego).

Nasza rekrutacja składa się z IV etapów.

  1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy, odpowiedz na pytania i załącz w nim swoje CV.
  2. Spotkanie online z rekruterem.
  3. Spotkanie w naszym biurze w Warszawie.
  4. Spotkanie z Prezesem Zarządu.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.






Samodzielna/y Księgowa/y (bez kadr)


Cały etat, stacjonarnie w Warszawie

Od lat realizujemy się w branży deweloperskiej. Wierzymy we wspólną odpowiedzialność za budowanie zrównoważonej, bezpiecznej przyszłości. Nasze aktualne inwestycje to Apartamenty Szczęsliwickie w Warszawie oraz Osiedle Vivere Verde w Gdańsku.

Rośniemy w siłę i poszukujemy tych, którzy będą rozwijać się razem z nami!

Twój zakres obowiązków:

  • prowadzenie pełnej księgowości spółek
  • sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, PIT,  JPK VAT
  • udział w przygotowywaniu miesięcznych bilansów, rachunków zysków
    i strat oraz rocznych sprawozdań finansowych
  • bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m. in. US,ZUS, GUS, banki
  • weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i księgowym
  • przygotowywanie przelewów bankowych

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych (preferowany kierunek: Finanse i Rachunkowość)
  • doświadczenia na podobnym stanowisku (około 3 lat)
  • wiedza z zakresu funkcjonowania spółek prawa handlowego
  • praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości  oraz obowiązujących przepisów prawa podatkowego
  • doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych
  • umiejętność planowania i organizowania pracy
  • samodzielność, skrupulatność oraz zaangażowanie w wykonywanych działaniach
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Mile widziane:

  • znajomość systemu finansowo-księgowego Insert GT 
  • doświadczenie w prowadzeniu księgowości  spółek  deweloperskich oraz budowlanych

Zapewniamy Ci w zamian:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub inną)
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • uczestnictwo w projektach wewnętrznych
  • wsparcie doświadczonych współpracowników
  • dobrą atmosferę w pracy i zgrany zespół

Nasza rekrutacja składa się z IV etapów:

  1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy, odpowiedz na pytania i załącz w nim swoje CV.
  2. Spotkanie online z rekruterem.
  3. Spotkanie w naszym biurze w Warszawie
  4. Spotkanie z Prezesem Zarządu i Główną Księgową

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.