Dołącz do nas
Asystent/ka Zarządu
Cały etat, stacjonarnie w Warszawie
Kim jesteśmy? Budujemy dla ludzi mieszkania, które będą odpowiadały na ich potrzeby i możliwości. Marzymy o współtworzeniu zaangażowanych społeczności. Zależy nam, by przyszli mieszkańcy chętnie nazywali swoje lokale Domem. Dokładamy wszelkich starań, by zadbać o środowisko naturalne, dlatego też sadzimy lasy (na zawsze)! Do klientów podchodzimy profesjonalnie, w zespole mamy luz – dobrze, gdybyś czuł_a tak samo.
Życie jest zbyt krótkie, by robić rzeczy nudne. Właśnie dlatego staramy się robić te ciekawe 🙂 Uważamy, że można być zarówno wyluzowanym jak i profesjonalnym, uprzejmym i asertywnym, ambitnym i empatycznym, zarabiać dużo i pozostać skromnym.
Masz ambicję za kilka lat mieć własny biznes albo zostać managerem u nas? Kierujemy się zasadą „grow or go”. Wspierając Prezesa w codziennych sprawach, otrzymasz w zamian wsparcie mentorskie w biznesie i szeroki wachlarz możliwości rozwoju swojej kariery zawodowej.
Szukamy najpierw człowieka, potem kompetencji. Wszystkiego, co potrzebne, możesz się nauczyć z czasem. Chyba, że uważasz inaczej, wtedy nie jest to oferta dla Ciebie.
Czym będziesz się u nas zajmować?
- bezpośrednią współpracą z Prezesem Zarządu i odciążeniem go z natłoku obowiązków
- wsparciem back office’u
- pomaganie zespołowi w różnorodnych działaniach
- zarządzaniem bieżącymi sprawami administracyjno-organizacyjnymi
- poznawaniem i analizą rynku nieruchomości
- a docelowo wdrażaniem i prowadzeniem własnych inicjatyw i projektów
- …oraz wieloma innymi ciekawymi zadaniami 🙂
Jakiej osoby szukamy?
- wściekle inteligentnej
- dojrzałej, rzetelnej, dokładnej
- myślącej poza schematem, przy jednoczesnym odnajdywaniu się w regułach
- dla której nieruchomości i finanse będą motywującymi kierunkiem rozwoju
- ambitnej, dążącej do celu
- przejmującej inicjatywę, proaktywnej
- z umiejętnością łączenia myślenia kreatywnego i analitycznego
- nie bojącej się odpowiedzialności
- uczciwej, szczerej, empatycznej
- umiejącej zwinnie zarządzać sobą w czasie
- nie bojącej się popełniania błędów
- problem solvera.
A do tego posiadasz:
- interdyscyplinarne zainteresowania, m.in.: prawo, architektura, ekonomia, inżynieria, socjologia
- doświadczenie w szeroko pojętym ogarnianiu spraw
- otwartość na samorozwój w sferze zawodowej i osobistej
- naturalną zdolność do wprowadzania spokoju, jak tylko widzisz chaos.
Zapewniamy Ci w zamian:
- wsparcie mentora w rozwoju kariery
- atrakcyjne warunki finansowe
- dynamiczne możliwości awansu na wielu płaszczyznach
- długodystansową współpracę
- potężną dawkę wiedzy nabywanej w praktyce
- nieustanne wyzwania
- pracę w młodej i innowacyjnej organizacji
- zespół ludzi z pasją
- przyjemne biuro w Warszawie (w bliskiej odległości od stacji metra Rondo Daszyńskiego).
Nasza rekrutacja składa się z IV etapów.
- Wypełnij formularz zgłoszeniowy, odpowiedz na pytania i załącz w nim swoje CV.
- Spotkanie online z rekruterem.
- Spotkanie w naszym biurze w Warszawie.
- Spotkanie z Prezesem Zarządu.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Samodzielna/y Księgowa/y (bez kadr)
Cały etat, stacjonarnie w Warszawie
Od lat realizujemy się w branży deweloperskiej. Wierzymy we wspólną odpowiedzialność za budowanie zrównoważonej, bezpiecznej przyszłości. Nasze aktualne inwestycje to Apartamenty Szczęsliwickie w Warszawie oraz Osiedle Vivere Verde w Gdańsku.
Rośniemy w siłę i poszukujemy tych, którzy będą rozwijać się razem z nami!
Twój zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej księgowości spółek
- sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, PIT, JPK VAT
- udział w przygotowywaniu miesięcznych bilansów, rachunków zysków
i strat oraz rocznych sprawozdań finansowych - bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m. in. US,ZUS, GUS, banki
- weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i księgowym
- przygotowywanie przelewów bankowych
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych (preferowany kierunek: Finanse i Rachunkowość)
- doświadczenia na podobnym stanowisku (około 3 lat)
- wiedza z zakresu funkcjonowania spółek prawa handlowego
- praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz obowiązujących przepisów prawa podatkowego
- doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych
- umiejętność planowania i organizowania pracy
- samodzielność, skrupulatność oraz zaangażowanie w wykonywanych działaniach
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
- umiejętność pracy pod presją czasu
Mile widziane:
- znajomość systemu finansowo-księgowego Insert GT
- doświadczenie w prowadzeniu księgowości spółek deweloperskich oraz budowlanych
Zapewniamy Ci w zamian:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub inną)
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- uczestnictwo w projektach wewnętrznych
- wsparcie doświadczonych współpracowników
- dobrą atmosferę w pracy i zgrany zespół
Nasza rekrutacja składa się z IV etapów:
- Wypełnij formularz zgłoszeniowy, odpowiedz na pytania i załącz w nim swoje CV.
- Spotkanie online z rekruterem.
- Spotkanie w naszym biurze w Warszawie
- Spotkanie z Prezesem Zarządu i Główną Księgową
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.